אז מה רוב הלקוחות שואלים אותי?

אנשים רבים חוששים לגשת לנושאים פיננסים בגלל חוסר ידע והבנה בתחום.
במיוחד לשם כך ריכזי עבורכם את השאלות הנפוצות ביותר שהלקוחות שלי שואלים אותי כדי שתוכלו גם אתם להתחיל להשקיע את כספכם בתבונה.

שאלות ותשובות בתכנון פיננסי

ישנן 9 חברות ביטוח גדולות עם מחלקות ניהול שונות ועוד מספר גדול של חברות השקעה שגם בהן יש מוצרי השקעה שונים.
היכולת לנטרל זיקה לחברה מסוימת או לחברת בת שמנהלת מוצר ספציפי, להיעזר במכפיל כח מול הגופים הפיננסים הגדולים שלא פעם מסייע בהוזלת דמי ניהול, מקסום הטבת מס בהתאם לגיל המשקיע, בחינת הקשר בין מוצרי החיסכון של הלקוח בחברות השונות, השוואתם באופן מוגדר מראש, הנגשת המידע ונטרול מאמצי שימור לקוח בחברות מאפשרים לחוסך להבין את התמונה המלאה בצורה ברורה יותר, להרכיב תיק נכסים בהתאם למטרות הלקוח ובדיקת היתרון היחסי של כל חברה ומוצר בהתאם למטרות הלקוח בשקיפות מלאה ובליווי אישי ומקצועי.

עם מרבית חברות הביטוח ובתי ההשקעות התחרותיים שקיימים בשוק.

אני גובה את העמלות ישירות מחברות הניהול בכובע של סוכן פיננסי ופנסיוני.

אני עובד עם טבלאות, ניתוח ביצועים בהתחשב ביתרון יחסי של כל חברה ומוצר ובכך נותן יותר כלים ללקוח לבחור את נכסי ההשקעה שלו.

אני בעל רישיון סוכן ביטוח פנסיוני בעל רישיון מנהל תיקים מותלה ולכן אין "תחרות או ניגוד אינטרסים" בין יכולתי לנהל כסף אל מול גוף ניהול חיצוני שאני עובד עימו.

אני עובד לבד וכמתכנן פיננסי אני מביא שירות אישי ומקצועי ללקוחות ללא תלות בשום גורם ובאופן דיסקרטי בכדי שהמידע לא יזלוג לסוכנים אחרים. היתרון לגודל רלוונטי לגופי הניהול שאותם אני בוחר בהתאם לביצועים, לניהול ולוותק החברות על מנת להתאים את מבנה ההשקעות לצרכי הלקוח.

אני סוכן ביטוח פנסיוני ומתכנן פרישה. יועץ פנסיוני לרוב מלווה נקודתית את הלקוח בפרישתו תמורת שכר טרחה מוגדר מראש כסוכן אני מלווה את הלקוח גם לאחר הפרישה.

לרוב נדרש להזמין מסלקה פנסיונית ממשרד האוצר, דוחות השקעות פיננסיות מהבנק או מחברות הניהול ולעיתים הזמנת נתוני הביטוח הפנסיונים מאתר הר הביטוח.

מתכנן פרישה מציע את תשואות המוצרים של החברות הקיימות והגדולות בשוק ומסייע בבחירתם ובבקרתן אין מדובר על ניהול כסף ישיר.

אני מביא עימי ניסיון למשך שני עשורים בענף הפיננסי מרביתם אני עצמי ניהלתי כסף בחברות ומילאתי תפקידים בכירים  בשוק ההון, יחד עם הכירות מעמיקה של החברות, המוצרים ושרותיות עם ערכיות שמגיעה מקודים ארגוניים של חברות גדולות, קשר ישיר ואישי ללקוחתי .