פוליסות חיסכון השוואה

פוליסות חיסכון השוואה לשנת 2022

מאמרים נוספים

תכנון אסטרטגי פיננסי

מבזק מרץ 24

רבעון ראשון הסתיים חזק בשווקים והשיג תשואות חיוביות טובות אף בקירוב לתשואות שנתיות ממוצעות בשוק. לשמחתנו, כמעט כל ההשקעות הניבו תשואה חיובית מלבד אגרות חוב

קרא עוד »
מבזקון פיננסי ינואר

מבזק פברואר 24

מסכם עבורכם חודש חיובי נוסף בשווקים. הפעם, השוק הישראלי עלה יותר מהשוק האמריקאי ובוודאי לאור התחזקות השקל מול הדולר. קוריוז פיננסי חיובי הוא מדד "הואלנטיינס"

קרא עוד »
מבזקון פיננסי מאי

מבזק ינואר 24

"הראלי" מאוקטובר 2022 עדיין איתנו ומביא את רוב מדדי הבורסות בעולם לשיאים חדשים ולא רק את מדד אס אנד פי 500 לשיא חדש, אגב דווקא

קרא עוד »

ניתן למצוא פרסומים רבים המשווים את התשואות שהניבו פוליסות החיסכון של החברות המנהלות ולעיתים אף ניכר פער בין ביצועי חברות בין אתרים שונים. כדי לוודא שהמידע הוא אמיתי ומדוייק ניתן להיכנס לאתר "ביטוח נט" של משרד האוצר וחשוב לשים לב שאכן מדובר באתר הממשלתי המקורי.

בליווי איש מקצוע אפשר למצא את נתוני פוליסות החיסכון באתרים הישירים של החברות המנהלות תחת מחשבוני תשואות וכך בשקיפות מלאה מתאפשר לבחון את תשואות המסלולים השונים לפי פרקי זמן נבחרים . כדאי לדעת שהתשואות המפורסמות מוצגות ברוטו ולפני דמי ניהול לכן לקוח קיים שכבר מושקע בפוליסה יראה את הנתונים האישיים שלו באזור האישי באתר האינטרנט של החברה המנהלת אם יקליד את מספר התז שלו ואת מספר הנייד ובהמשך יקליד את הקוד האישי שקיבל אליו לנייד מטעמי סודיות. חשוב גם לדעת כי גם אם מדובר על מסלולים זהים בחברות שונות ייתכן ומבנה התיק שונה בין החברות ולכן בהשוואה מלאה חשוב להבין כיצד בנויה ההשקעה בכל חברה לדוגמא חשיפה לחו"ל או להשקעות אלטרנטיביות ולא רק לשורה התחתונה בתשואה. כמו כן בחלק מהחברות ישנם מסלולים חדשים שלא ניתן לראות לגביהם תשואות עבר.

אפשר ורצוי לעקוב אחר המספרים אבל מתכנן פיננסי מקצועי יידע לתת כלים איכותיים ולא רק כמותיים לצרכי השוואה והבנה של המסלולים והחברות ואף להגיע ולשקף את סוג ניירות הערך שבו משקיעה הפוליסה ואת תנודות הפוליסה במצבי שוק משתנים .

בטבלה המצורפת ניתן לראות נתוני תשואה של המסלול הכללי הרי הוא מסלול "הדגל" של החברות . לפרטים מלאים ניתן ליצור קשר דרך האתר.

השוואה בין פוליסות חיסכון מסלול כללי

תשואה שנת 2021 תשואה לשנה לפי 36 חודשים
הפניקס-מסלול לחיים15.33%11.89%
הכשרה-בסט אינווסט11.94%11.59%
כלל – חיסכון פיננסי לעתיד 14.33%10.91%
מגדל – קשת14.22%10.44%
הכשרה מיטב13.44%10.32%
הכשרה ילין14.31%10.22%
הראל מגוון14.51%10.03%
הכשרה אלטשולר9.50%9.84%
מנורה טופס פייננס14.21%9.65%
הכשרה מור11.17%לא קיים
גיא דובז'ינסקי -מנכ"ל ובעלים
גיא דובז'ינסקי -מנכ"ל ובעלים

בעל תוארBA  בכלכלה מטעם המכללה למנהל ותואר שני (MBA) במנהל עסקים מטעם הקריה האקדמית אונו. ניסיון של שני עשורים בניהול כספים ותכנון פיננסי, פועל מתוך התאמת הכלי הפיננסי ללקוח.

שנקבע שיחה ונאפיין את התיק הפיננסי שלך?
אם צברתם נכסים פיננסים מעל 2 מיליון שח ותרצו לקבל שירות מותאם אישית בכל סגי החיסכון וההשקעה במשרד אקסלוסיבי, ניתן להשאיר פרטים לשיחה ללא עלות ולקבל מענה תוך 24 שעות